Dlaczego warto zapisać się na nasze szkolenie?

Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się jak w praktyce przeprowadzić wizytę w gabinecie prywatnym, by oprócz przekazania informacji z zakresu dietetyki zadbać o profesjonalną obsługę klienta i zastosować elementy sprzedaży, dzięki którym zdecyduje się on skorzystać z Twojej usługi. 

 Na szkoleniu zostaną przedstawione etapy porady dietetycznej wzbogacone o dobre techniki komunikacji interpersonalnej, a także elementy sprzedażowe. Dodatkowo dowiesz się jakim jesteś typem sprzedawcy oraz klienta, by jeszcze lepiej móc zrozumiesz osoby, które przyjdą do Ciebie po pomoc. 

 PLAN SZKOLENIA: 

1. Dietetyk w prywatnym gabinecie dietetycznym, czyli 1 osoba w 4 postaciach: Dietetyk, PR-owiec, Psycholog, Sprzedawca – jak to pogodzić. 

2. Kanał i filtry w komunikacji międzyludzkiej 

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna (podczas rozmowy telefonicznej i w gabinecie) 

4. Aktywne słuchanie vs Bariery komunikacyjne 

5. Operowanie przestrzenią w kontaktach międzyludzkich 

6. Typy osobowości ludzi – potrzebne do zastosowania w praktyce technik komunikacji interpersonalnej 

7. Typy Klientów - potrzebne do zastosowania w praktyce technik komunikacji interpersonalnej i technik sprzedażowych 

8. Etapy porady dietetycznej – elementy ważne z punktu obsługi klienta i poradnictwa: 

- umawianie się na spotkanie z potencjalnym klientem (telefonicznie/za pomocą formularza) 

- powitanie Klienta 

- początek rozmowy w ramach wizyty 

- kontrolowanie przebiegu spotkania, 

- kluczowe elementy wpływające na komfort klienta 

- podsumowanie wizyty 

9. Dietetyk Sprzedawca – elementy wspierające sprzedaż usługi: 

- styl współpracy z klientem – krótki test 

- operowanie przestrzenią – poczekalnia i gabinet, jako pierwszy i pozawerbalny element sprzedaży 

10. Kroki rozmowy handlowej podczas porady dietetycznej: 

- powitanie Klienta 

- diagnoza potrzeb w ramach oceny sposobu żywienia i analizy składu ciała (Dlaczego ludzie kupują? Rodzaje potrzeb) 

- prezentacja oferty - planu żywieniowego/ jadłospisu (cecha vs korzyść); wybrane techniki sprzedaży 

- radzenie sobie z obiekcjami 

– techniki zachowań asertywnych 

- finalizacja 


Czas trwania: 6 godzin (10:00 - 16:00) 

Miejsce: dokładne miejsce szkolenia zostanie podane najpóźniej 10 dni przed szkoleniem

Warszawa: informacja wkrótce 
Łódź: informacja wkrótce 


Zapewniamy kawę, herbatę oraz drobny poczęstunek podczas przerw kawowych (owoce, warzywa, ciasteczka). 


Zachęcamy do obserwowania naszej strony na portalu Facebook, gdzie na bieżąco dodawane są aktualności dotyczące szkoleń. (Odnośnik w prawym górnym rogu strony)



Student

170 zł

  • Ta opcja skierowana jest do studentów oraz doktorantów z ważną legitymacją studencką.

Podstawowy

200 zł

  • Ta opcja skierowana jest do osób nieposiadających statusu studenta lub doktoranta