Dlaczego warto zapisać się na nasze szkolenie?

Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się jak w praktyce przeprowadzić wizytę w gabinecie prywatnym, by oprócz przekazania informacji z zakresu dietetyki zadbać o profesjonalną obsługę klienta i zastosować elementy sprzedaży, dzięki którym zdecyduje się on skorzystać z Twojej usługi.

Na szkoleniu zostaną przedstawione etapy porady dietetycznej wzbogacone o dobre techniki komunikacji interpersonalnej, a także elementy sprzedażowe. Dodatkowo dowiesz się jakim jesteś typem sprzedawcy oraz klienta, by jeszcze lepiej móc zrozumiesz osoby, które przyjdą do Ciebie po pomoc.


PLAN SZKOLENIA:


1. Dietetyk w prywatnym gabinecie dietetycznym, czyli 1 osoba w 4 postaciach: Dietetyk, PR-owiec, Psycholog, Sprzedawca – jak to pogodzić.


2. Kanał i filtry w komunikacji międzyludzkiej


3. Komunikacja werbalna i niewerbalna (podczas rozmowy telefonicznej i w gabinecie)


4. Aktywne słuchanie vs Bariery komunikacyjne


5. Operowanie przestrzenią w kontaktach międzyludzkich


6. Typy osobowości ludzi – potrzebne do zastosowania w praktyce technik komunikacji interpersonalnej


7. Typy Klientów - potrzebne do zastosowania w praktyce technik komunikacji interpersonalnej i technik sprzedażowych


8. Etapy porady dietetycznej – elementy ważne z punktu obsługi klienta i poradnictwa:

- umawianie się na spotkanie z potencjalnym klientem (telefonicznie/za pomocą formularza)

- powitanie Klienta

- początek rozmowy w ramach wizyty

- kontrolowanie przebiegu spotkania,

- kluczowe elementy wpływające na komfort klienta

- podsumowanie wizyty


9. Dietetyk Sprzedawca – elementy wspierające sprzedaż usługi:

- styl współpracy z klientem – krótki test

- operowanie przestrzenią – poczekalnia i gabinet, jako pierwszy i pozawerbalny element sprzedaży


10. Kroki rozmowy handlowej podczas porady dietetycznej:

- powitanie Klienta

- diagnoza potrzeb w ramach oceny sposobu żywienia i analizy składu ciała (Dlaczego ludzie kupują? Rodzaje potrzeb)

- prezentacja oferty - planu żywieniowego/ jadłospisu (cecha vs korzyść); wybrane techniki sprzedaży

- radzenie sobie z obiekcjami

– techniki zachowań asertywnych

- finalizacja


Czas trwania: 6 godzin (10:00 - 16:00)

Miejsce: dokładne miejsce szkolenia zostanie podane najpóźniej 10 dni przed szkoleniem

Warszawa: informacja wkrótce 

Łódź: informacja wkrótce


Zapewniamy kawę, herbatę oraz drobny poczęstunek podczas przerw kawowych (owoce, warzywa, ciasteczka).


Zachęcamy do obserwowania naszej strony na portalu Facebook, gdzie na bieżąco dodawane są aktualności dotyczące szkoleń.


PROWADZĄCY:

Mgr Magdalena Sitarz

Na co dzień dydaktyk na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz dietetyk w prywatnym gabinecie. Absolwentka Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Dietetyka. Szkoleniowiec z pasji – ma za sobą tysiące godzin na sali szkoleniowej o różnej tematyce, ok. 2300 h tylko z tematyki dotyczącej dietetyki. Mówi o sobie Dietetyk – Praktyk, dlatego łączy pracę na uczelni z praktyką zawodową, sprawdzając teorię w praktyce, a następnie przekazując ją studentom.

Doświadczenie wyniesione z gabinetu sprawiło, że oprócz rozwijania swojej wiedzy z zakresu dietetyki, szeroko rozwija swoje umiejętności z komunikacji interpersonalnej, obsługi klienta, samoświadomości oraz technik sprzedażowych. Ma na swoim koncie kursy o tematyce m.in. z negocjacji z Brianem Tracy; technik sprzedażowych z Mateuszem Grzesiakiem (w ramach Forum Liderów Rozwoju); obsługa klienta oraz techniki sprzedaży w ramach trzech edycji Leadership Develop Seminars; poznawanie osobowości, komunikacja interpersonalna, asertywność z Kamilą Rowińską; dedykowane szkolenie z obsługi klienta dla gabinetu dietetycznego i inne.

Prywatnie kocha podróże i wyzwania co wcieliła w życie, tworząc wraz z znajomymi podczas studiów projekty podróżniczy wyprawybusem.pl w ramach którego objechała kolorowym busem Europę i Stany Zjednoczone.



Nasza oferta

Student

170 zł

  • Ta opcja skierowana jest do studentów oraz doktorantów z ważną legitymacją studencką.

Podstawowy

200 zł

  • Ta opcja skierowana jest do osób nieposiadających statusu studenta lub doktoranta